Uncategorized


Advertisements

 Gendang perang itu telah aku palu! Aku palu untuk berperang!

Jika kau “anak jantan” mari kita berpencak bersilat secara terbuka!

AKU CABAR KAU!

Aku sudah menyampah dengan dia. Bising tak tentu pasal. Dia lebih rela mengutuk dan meyumpah seranah al-ahkam.net kemudian disebutnya youtube. Dia lupakah bahawa betapa al-ahkam telah berperanan besar dalam perkembangan Islam? malah dia sedikit pun tidak menyetuh tentang betap “kedajalan” youtube! lucah, prono, lagha, ilmiyah semua bersimpang siur dalam web youtube itu. Sedangkan al-ahkam sedikit pun tidak memuatkan pekara tersebut..jangankan prono, lucah pun tidak. Dia mungkin baru kenal alam maya…biarlah!

Untuk seorang sahabat, Arip Aripin (http://life-verses.blogspot.com/)kesabaran adalah pengubat segala kedukaan. kedukaan itu adalah sesuatu yang lumrah dalam hidup. Andai tiada yang mencabar apakah makna kehidupan?

Ciss kau Saedun, kau ni DENGKI betul la.

Aku rasa elok kau tengok video kat bawah ni. Supaya kau tak dengki sangat dengan orang!

Atau kau nak jadi macam pingu kat bawah ni…

Sudah-sudahlah Saedun aku menyapah (menyampah bukan dengki) betul la tengok keDENGKIan kau tu. Terutamanya bila kau buat muka perjudis tu…lagi la aku menyampah!

Laman Berikutnya »